ABZ Drone

ABZ Drone

Utolsó frissítés: 2025 február 04.

Recepciós, irodai asszisztens álláshirdetés

Feladatok:

- Ügyfelek fogadása, útbaigazítása, kérdéseik megválaszolása telefonon, e-mailben vagy személyesen.

- Információszolgáltatás a cég szolgáltatásairól, ügyfelek összekapcsolása a sales-es csapattal.

- Ügyfélvélemények összegyűjtése és kezelése.

- Közvetítés az ügyfelek és a cég más részlegei között a problémák rendezése érdekében.

- Kapcsolódó dokumentáció kezelése és frissítése (pl. ügyféllisták, szerződések, megrendelések, aktív részvétel a rendezvények lebonyolításában)

- Belépőkártyák kiadása és nyilvántartása (ha szükséges)

- Postai küldemények fogadása, nyilvántartása és továbbítása

- Kimenő levelek előkészítése, postázása.

- Naptárkezelés és időpontok egyeztetése

- Adatbázisok és nyilvántartások frissítése

- Irodaszerek és egyéb eszközök rendelése, készletkezelése

- Tárgyalók foglalásának és tisztaságának biztosítása

- Technikák és eszközök működésének felügyelete (pl. fénymásoló, kávéfőző)

- Általános rend fenntartása a recepción és a közösségi terekben

 

Elvárások:

- Kiváló kapcsolatteremtő képesség

- Magas szintű verbális és írásbeli kifejezőképesség

- Jó szervezőképesség

- Precizitás és megbízhatóság

- Logikus gondolkodás, rendszerszemlélet

- Segítőkész, proaktív hozzáállás

- Felelősségteljes és gondos munkavégzés

 

Amit kínálunk:

- Munkába járás támogatása

- Részmunkaidő, akár iskola, vagy más munka mellett is végezhető

- Előre tervezett beosztás

- Stabil vállalati háttér

- Barátságos munkakörnyezet, és támogató csapat

Munkavégzés helye: Szentendre, Kalászi út 3.

PDF

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzokat a pap.judit@abzdrone.com e-mail címre várjuk!